Vaade tulevikku: mis saab prügist?

Kas praegused jäätmekäitluse meetmed on kasvavate prügimahtude juures tervise- ja keskkonnariskide vältimiseks piisavad? Kommertskaubanduse peavool liigub aina agressiivsemalt ühekordse kauba tootmise suunas ning 99% ostetud kaupadest satub prügikasti juba poole aasta jooksul pärast ostu sooritamist.

Taimetoit päästab maailma

Laiaulatuslikust tarbimiskäitumise uuringust selgus, et kui inimkond vähendaks liha ja loomsete toodete tarbimist ning toituks peamiselt köögiviljadest, puuviljadest ja muust taimse päritoluga toidust, oleksid mitmed tänased probleemid 2050ndaks aastaks kadunud.

Digitaalhügieeni osa keskkonnahoius

Kui iga prantslane kustutaks oma postkastist 50 e-maili, võiks säästetud energiaga Eiffeli torni 42 aastat valgustada. Meie digitaalne hügieen puudutab keskkonda vägagi otseselt. Miks tasub kustutada vanad e-mailid ning lülitada välja oma sotsiaalmeedia märguanded?

Viimse piirini viidud tõuaretus lihatööstuses

USA seafarmid seisavad silmitsi uue probleemiga seakasvatuse ajaloos. Madala rasvaprotsendi hoidmisest tingitud toitainete defitsiit ning pidev poegimine on kahekordistanud emiste enneaegsed surmajuhtumid. „Inimestel on keeruline mõista, milline on optimaalne — optimaalne, mitte maksimaalne — loomakasvatus.“ kommenteerib USA loomafarmer Paul Willis.

Kuidas tunda ära rohepesu?

Rohepesu, maakeeli tuntud ka kui ökoeksitamine, on tarbijate keskkonnateadlikkust proovile panev turundusnipp. Mida enam inimeste keskkonnasõbralik südametunnistus pead tõstab, seda enam saab see ka müügiargumendiks. Kuidas aga kaitsta end tahtliku rohepesu eest?