Ostutingimused

Veebipoe Gorilla.ee omanik on Gorilla Press OÜ (registrikood 12712645), asukohaga Raua 36, Tallinn 10152, Eesti.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Gorilla.ee veebipoe kaupade ostmisel.

Gorilla.ee veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kaup toimetatakse ostja valitud Smartposti või Omniva pakiautomaati. Kauba kättetoimetamise tasu on Eesti piires 2.90 eurot. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Gorilla.ee veebipoes vahetult kauba juures. 

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning märkida sobiv pakiautomaat toodete kohaletoimetamiseks. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangakaardi või Paypali konto kaudu.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Gorilla.ee veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Gorilla.ee veebipoe tellimuste täitmine ja kauba kohaletoimetamine toimub Eesti Vabariigi piires.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Toodete tarneaeg on tavapäraselt 1-3 tööpäeva alates makes laekumisest Gorilla.ee veebipoe kontole.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

  • Tagastamisele kuuluvad tooted peavad olema kasutamata ja siltidega.
  • Toote tagastamiseks tuleb esitada vastav taotlus e-postile info@gorilla.ee.
  • Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
  • Gorilla.ee veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
  • Gorilla.ee veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Pretensiooni esitamise õigus

Gorilla.ee veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe nädala jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe nädala jooksul Gorilla veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@gorilla.ee.

Gorilla.ee veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Veebipoe klienditeenindus vastab tarbija esitatud kaebusele 14 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Gorilla.ee veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Gorilla.ee veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Gorilla.ee veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Gorilla.ee veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@gorilla.ee

Kui ostja ja Gorilla.ee veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Gorilla.ee veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.